fredag 31. mars 2017

Debutboktips: Profetien om Laura av Alexander H. Sandtorv

Ny fantasybok for ungdom - dette er forfatterens debutbok.

Bilde er hentet fra: Tanum.no




Alexander H. Sandtorv gjestet nylig Norge i forbindelse med lanseringen av Profetien om Laura - forfatteren bor i Portland hvor han til daglig jobber som lab koordinator for Portland State University. Han er født og oppvokst i Bergen.

Sandtorv jobbet med Profetien om Laura i flere år og mange test-lesere har vært med som kritikere. Forfatteren involverte ungdommer, lesegrupper og bibliotek - bokprosjektet fikk mye omtale i media.
Du kan lese mer om forfatteren på forlagets hjemmeside: Umbrella forlag


Jeg er igang med å lese boken på eBokBib


Hva jeg synes så langt? Jeg har ikke kommet lenger enn til side 37, men jeg kan si at jeg gleder meg til å lese videre - fortellingen er helt klart spennende!


Forfatteren er aktiv på Instagram hvor jeg har fulgt han en stund. Det var her jeg fikk se at Bergensavisen har intervjuet Sandtorv - forfatteren snakker om alt som ledet han til å skrive Profetien om Laura. I intervjuet kan vi lese at mobbing nesten tok knekken på forfatteren, men at han har det bra i dag. Til alle som blir mobbet sier han: "Det er ikke din skyld".


Du kan følge forfatteren på @dr_sandtorv




Gratulerer med bokdebuten!










2 kommentarer:

  1. Så utrolig hyggelig, jeg håper den holder på spenningen din. Jeg kan love deg det bare blir bedre (eller verre), alt ettersom:D

    God helg!

    SvarSlett
  2. Så gøy at du legger inn en kommentar her på bloggen : ))
    Nå som det er fredag og helg kan jeg endelig fortsette lesingen ; ))

    God helg til deg også!

    SvarSlett